תוכניות שותפים   >   מידע ומאמרים   >   שיווק מקסימלי באינטרנט


שיווק מקסימלי באינטרנט


בעידן מודרני זה מאפשר לנו האינטרנט לשווק ולקדם את עסקינו בדרכים שונות. כיום פרסום ושווק דרך האינטרנט מהווה חלק נכבד, חשוב ומשמעותי בקידום העסקים, בדרך הזו ניתן להגיע לחשיפה רחבה יותר ולהגדיל את ההכנסות והרווחים באופן משמעותי.

 

כיצד נפעל בדרך הנכונה ?

 

הדרך לבניית עסק לא קלה ולא פשוטה. כדי לבנות את תשתית העסק יש לעבור מספר שלבים ולפעול לקידומו באמצעות כלים ומשאבים הנמצאים ברשותנו או לרכוש את הכלים הללו על מנת לקדם את העסק.

 

בניית עסק מתבצעת בשלבים. לא ניתן לדלג על שום שלב מאחר והשלבים משתלבים האחד בשני, ואם נפעל בדרך הנכונה נוכל לבנות עסק יציב ומצליח. לאחר ייצוב העסק יש להציב את המטרות ורק לאחר מכן ניתן יהיה להתחיל ולפעול  לשיווקו ולקידומו באמצעות הכלים והמשאבים שיש ברשותכם. השווק באינטרנט הכרחי בימים אלו. לשווק באינטרנט מספר אספקטים, הוא  אינו בנוי רק מקידום אתרים, אלא מנושאים רבים ושונים הקשורים אחד בשני. הקידום הינו אספקט אחד מכל המערך השיווקי, לכן, אם תשתמשו במכלול הנושאים תוכלו להגדיל את הרווחים.

לכל אחד מן העסקים מהות שונה אך לכולם אותה מטרה – ליצור הכנסות לעסק, להרוויח כמה שיותר ולהוציא כמה שפחות.

 

ברור כי מטרתו של כל עסק אינה לקדם ולשווק את האתר, לפתוח כרטיס בפייסבוק, לשלוח ניוזלטר וכו' אלא להביא כמה שיותר הכנסה לעסק.

 

הדרכים לקדם אתרים באינטרנט רבות, חלקן יעילות יותר וחלקן פחות, תוכניות השותפים הנפוצות בעת האחרונה תפקידן לפעול לקידום אתרים. תוכניות השותפים פועלות בשיתוף פעולה מלא עם בעל העסק כאשר לשני הצדדים אותה מטרה, קידום האתר.

 

כאשר השותפים פועלים לקידום אתר מסוים הם תלויים במידה רבה  בבעלי העסקים, ביכולות שלהם, בתקציב, בכלים ובמשאבים שברשותם, ולכן יאלצו השותפים להתאים את פעולות הקידום לצרכים ולמשאבים של בעל העסק, על כן, גם כאשר אתם, כמקדמים יודעים כי קיימות פעולות אפקטיביות יותר שיקדמו את העסק, לא תמיד תוכלו להשתמש בהן ולהפעילן, אלא בהתאם למשאבים שברשותכם, אך בכל מקרה ובכל דרך שתפעלו, תצטרכו להשיג תוצאות טובות.

 

 כדי להגדיל הכנסות על ידי שיווק וקידום אתרים באמצעות האינטרנט מומלץ לפעול באופן מקצועי ולא חובבני, כאשר יש לפעול בכל החזיתות בכל המערכות והפלטפורמות כגון קידום באמצעות מנועי חיפוש, קידום באמצעות רשתות חברתיות (פייסבוק, טוויטר) קידום אורגני וכו' . כיום ניתן לפעול לקידום אתרים במספר פלטפורמות כגון גוגל, פייסבוק, תפוז, קפה דה מרקר, טוויטר וכו'. 

 

כל קמפיין שונה מן השני, ולא כל מה שטוב בקמפיין אחד יהיה טוב גם בקמפיין אחר. כאשר פועלים לקידום אתרים, צריכים להיות מעשיים ושקולים ולהשתמש בדרכים היעילות ביותר לאותו קמפיין, אם ברשותכם תקציב קטן, נסו להתאים את הפעולות לתקציב ולפעול במישורים שניתן לפעול. תוכלו לחסוך בפעולות מסוימות שנחשבות ליקרות כגון קידום אתרים אורגני, אך הקפידו לפעול בדרכים אחרות, זולות יותר כדי למקסם את הרווחים ולהגדיל את ההכנסות בעזרת הכלים והמשאבים הנמצאים ברשותכם ואשר הקצה לכם הלקוח.

 

אם הבחנתם כי אחת מן הדרכים אינם מועילות ואינן רווחיות וגורמות לבזבוז זמן, עברו לפעול בדרכים אחרות. בואו נבין כיצד לבנות קמפיינים על ידי שימוש בכלים ובמשאבים שהוקצו לנו, ותוך שימוש בשיקול הדעת באופן נכון. השיווק באינטרנט פועל, ואנשי מכירות חזקים ידעו כיצד לקדם את לקוחותיהם.כדי שהקמפיין יניב פירות צריכים לעבוד קשה, לעקוב אחר כל צעד של הגולשים, לנסות להבין מי הם הלקוחות הפוטנציאלים, האם יש תנועה ומהיכן מגיעה התנועה.

 

אם נסיק מסקנות כי מקורות פרסום ושווק מסוימים אינם יעילים נחתוך את הפעילות במקומות הללו, אם נחשוב שקידום אורגני פועל, נפעל בצורה כזו, כל זאת נעשה בתיאום מלא עם בעל העסק ובהתאם לצרכים, למשאבים וליכולות שלו. מה שאמור להוביל אותנו בדרכנו לקידום זה לעשות כמיטב יכולתנו כדי להרים את העסק ביחס למתחריו, ולמקסם את רווחיו עד כמה שניתן בהתאם לכלים שברשותינו.

 

מה צריך לאפיין את אתר הבית של העסק?

 

האתר של העסק הוא למעשה כרטיס הביקור שלכם באמצעותו ניתן יהיה לתקשר עמכם, לעשות פעולות הקשורות לעסק, לבצע רכישות וכו', על כן יש לדאוג שהאתר יהיה מסודר, מאורגן וברור.

מעבר לכך שהאתר צריך לכבד את העסק, להיות תדמיתי ולספק פרטים טכניים של העסק כגון איזה שירותים נותן העסק,  כיצד ליצור קשר, כיצד להגיע וכו'

 

אך כדאי לזכור כי אחד התפקידים החשובים ביותר של האתר הינו להביא תנועה לאתר ולעסק, ולבצע המרה של הטראפיק לכסף. כאשר אנו בונים אתר אנו צריכים לשים בראש הסולם את המטרה העיקרית שלנו  - פרסום, שווק וקידום העסק על ידי יצירת טראפיק. אך גם זה לא מספיק, ובכדי להפוך את האתר לאתר טוב אנו צריכים לדאוג להמרת הטראפיק לכסף.

 

אתר טוב זה נמדד ביחס ההמרה שלו זא מהו היחס בין הטראפיק לבין הגולשים אשר יהפכו ללקוחות פוטנציאלים ויבצעו את הפעולות שאנו מעוניינים בהן. הפעולות שאנו מעוניינים שהגולשים יבצעו הן הרשמה לאתר, לידים איכותיים ובעיקר ביצוע פעולה עיקרית והיא רכישה. כאשר מתוך כלל הכניסות לאתר אנו משיגים אחוז גבוה של פעולות שאנו מעוניינים בהן, זא שיחס ההמרה של האתר מצוין והאתר מייצר מכירות.

 

לסיכום – אתר מעולה זהו אתר שיחס ההמרה שלו גבוה ומשיג מקסימום לידים איכותיים אשר הופכים בסופו של דבר למכירה.

 

כיצד להפוך לאתר טוב ?

 

כל אחד מן העסקים מעוניין שהאתר שלו יראה טוב, אך חשוב להבין שהדבר היחיד שצריך לענין אותנו כאשר אנו מקימים אתר הוא שהאתר ייצר הכנסות לעסק, על כן, בניית האתר צריכה להתבצע על ידי אדם מקצועי שיודע את העבודה הכרוכה במחקר מעמיק, הבנה רבה, שיתוף פעולה בין בעל העסק לבונה האתר, ובסופו של דבר ניסוי ובדיקת האתר בפועל ובדיקת יחס ההמרה של האתר.

 

קמפיין PPL - Pay Per Lead

 

PPL משמעו תשלום בעבור ליד. עסקים רבים משתמשים בפלטפורמה הזו באתר שלהם כאשר בסופו של דבר ניתן למדוד את יחס ההמרה של האתר בלידים האיכותיים שמגיעים לבית העסק. 

תוכניות שותפים הפופולאריות בימים אלו מטרתם בעצם לגרום  לטראפיק באתר ולהפוך את הטראפיק לכסף. אם השותפים החליטו להשתמש בפלטפורמה זו בקמפיין משמעו שיקבלו שכר בעבור כל ליד איכותי, וזאת הכוונה כאשר אומרים שקידום אתרים באינטרנט התשלום בהתאם לתוצאות.  אין לידים – אין תשלום.

 

כדי להשתמש בפלטפורמה זו בקמפיין צריך להבין ולממש כל ערוץ פרסומי, וזה לוקח הרבה זמן. אם בעל העסק בחר לעצמו שותפים מקצועיים שמבינים בלקוחות, בטראפיק, בדפי נחיתה, ביחסי המרה, הסיכוי שהקמפיין יצליח גדול יותר, אך צריך זמן וסובלנות כדי לתת לקמפיין להתאזן, כדי להבחין האם יש טראפיק ומה מקור הטראפיק, ואז לבדוק אם התנועה איכותית ומהם יחסי ההמרה באתר.

 

 

PPC - Pay Per Click

 

ppc משמעו תשלום בעבור קליק. רבים משתמשים בטכניקה זו בקמפיין, באמצעותה ניתן להבחין כמה תנועה ממוקדת מגיעה לאתר, כאשר התנועה יכולה להגיע לאתר דרך רשתות חברתיות כגון הפייסבוק, הטוויטר, דרך בלוגים, פוורמים וכו', וגם אתם בעצמכם יכולים לגרום לכך, אך ברור שעדיף להיעזר במומחה בתחום כדי שימקסם ויקדם את הקמפיין שלכם ויגרום להבאת לידים איכותיים שניתן להמירם למכירה. הרי שרק טראפיק באתר לא יסייע לקדם את המכירות ולייצר הכנסות. 

 

לשם כך יש אנשי מקצוע, ואם אתם מעוניינים בקמפיין קצת יותר רציני, הקציבו לכך סכום מסויים שישמש לתקציב בעבור פרסום שווק וקידום האתר שבאמצעותו יוכלו אנשי המקצוע לייצר ולאפיין את המודעה, את דף הנחיתה ואת האתר ובעתיד הקרוב תוכלו לקבל החזר על ההשקעה ואף יותר מכך. 

 

קידום אתרים באינטרנט

 

אין ספק שקידום האתר שלכם באינטרנט יכול לגרום לעסק להתקדם, להתפתח ולשגשג. בעל העסק צריך להבין שההשקעה בקידום האתר היא השקעה לטווח הארוך, אך אין לדעת באיזו השקעה מדובר, ואם לקחתם שותפים טובים ומקצועיים שיעשו את העבודה כמו שצריך, תגלו שההשקעה אמנם הייתה יקרה אך שווה ומשתלמת. אם הקידום לא יבוצע על ידי אנשי מקצוע טובים אתם יכולים להגיע למצב שתשקיעו יותר ותקבלו פחות. 

 

קידום אתרים צריך להביא את האתר שלכם לרמת מתוג גבוה לטראפיק באתר, להגדלת המכירות ולהכנסות גבוהות יותר כתוצאה מקידום האתר ולעיתים גם תזכו להופיע במקומות הראשונים בגוגל, אך אל תצפו לתוצאות מיידיות, אם השקעתם במקום הנכון והעבודה נעשתה כראוי תוכלו לקטוף את הפירות לאחר מספר חודשים.

 

אין ספק כי בסופו של דבר תגלו שאתם משלמים יקר בעבור קידום האתרים, אך כל פרסום עולה יקר, גם אם הייתם מפרסמים באמצעי התקשורת, שילוט, הופעות בכנסים וכו' גם זה היה יקר, והדבר היחיד שאתם צריכים לדאוג הוא היכן להשקיע את התקציב המיועד לפרסום ומה יניב את הפירות הטובים ביותר.  


שיווק מקסימלי באינטרנט
  • rating: 13055.4 based on 1490 votes.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5



hrbg