תוכניות שותפים   >   מידע ומאמרים   >   איך לשווק תכניות שותפים


איך לשווק תכניות שותפים


שיווק תכניות שותפים הנו שיווק, פרסום וקידום מוצרים באמצעות האינטרנט.

כדי לפעול בתור משווק, גם בעולם האינטרנט, רצוי שהמשווק יאמץ מספר כללים  פשוטים שיסייעו לו לשווק את המוצרים בצורה יעילה וחכמה.

 

אלו הם הכללים אשר יסייעו למשווקים להרוויח כסף ולהגדיל את ההכנסות ולפתח את השם והמוניטין שלכם.

 

-      הכר את המוצר שבחרת

-      סקר את המוצר

-      אתר את קהל היעד של המוצר

-      בנה אתרים ובלוגים

 

 

שלב ראשון – הכר את המוצר

 

כל אדם אשר רוכש מוצר מסוים,  מצפה לקבל את מלוא התמורה בעבור כספו, ועל כן, כאשר בתור משווק, מוטב שתבחר מוצרים איכותיים שיוכלו לענות על צרכיהם של הצרכנים ולשמש אותם לאורך זמן.

 

כאשר אתה פועל לשיווק מוצר כלשהו באינטרנט אתה בעצם ממליץ עליו, ועל כן, לפני שאתה בוחר בתכניות השיתוף שלך, רצוי שתרכוש את המוצר, תשתמש בו ותכיר אותו במאה אחוז.

 

כאשר המוצר יהיה ברשותך תוכל לבדוק את המוצר ולהכיר אותו, לוודא כי המוצר תקין ואיכותי ולוודא כי הוא מסוגל לספק ולענות על הצרכים והציפיות של הלקוחות שירכשו אותו.

 

לאחר שבדקת את המוצר תוכל לפרסם אותו ובעצם להמליץ עליו, תהיה מודע ליתרונותיו וחסרונותיו ותוכל לענות על כל שאלה אשר קשורה למוצר.

 

אל לך לשכוח כי שיווק מוצרים איכותיים ירחיב את מעגל הלקוחות, יגדיל את ההכנסות שלך ויסייע לך להתפתח ולשמור על שמך הטוב ועל המוניטין שלך.

לקוחות שירכשו את המוצר ויהיו מרוצים, יסייעו לך להגדיל את המכירות שלך על ידי פרסום המוצר בקרב מכריהם.

 

 

שלב שני – סקר את המוצר

 

סיקור המוצר יכול להתבצע על ידי כתיבת מאמר או כתבה על המוצר, בהם ניתן לפרט ולהסביר מהו המוצר, מהם יתרונותיו וכיצד משתמשים בו, ובנוסף ניתן לצרף תמונות או סרטון וידיאו להמחשה.

 

 

במאמרים מומלץ להכניס קישור ללינק השותפים על מנת שהקוראים את המאמר יוכלו להגיע לאתר בלחיצה אחת. כזכור בתוכניות שותפים קיימות מספר שיטות תגמול עבור המכירות, כאשר התמחור מתבסס בדרך כלל על עמלות.

 

ברב המקרים תקבלו עמלה על כל הקלקה,כניסה לאתר, ליד, כאשר המטרה העיקרית היא לגרום לגולשים לבצע רכישה או עסקה שתזכה אתכם בעמלה הגבוהה ביותר.  שיטת הסיקור אינה כרוכה בתשלום, תוכלו להכניס את המאמרים ולפרסמם ברשתות חברתיות כגון טוויטר ופייסבוק, בפורומים או בבלוגים אשר ירחיבו את החשיפה ואת הפרסום וזאת על מנת לגרום לתנועה גדולה יותר של גולשים באתר.

 

 

שלב שלישי - אתר את קהל היעד

 

כלל נוסף וחשוב שכדאי לאמץ אותו לפני שמתחילים לשווק מוצר הינו – לאתר את קהל היעד של המוצר. כדי לשווק מוצר צריך לאתר את קהל היעד של המוצר. הלקוחות לא יגיעו אליך באופן אוטומטי.

 

כדי להרוויח כסף בשיטת השותפים אתם צריכים לדאוג לבנות את העסק לטווח הארוך כך שתוכלו להרוויח כסף מאותם הלקוחות. כיצד עושים זאת?

יש לבנות דף נחיתה אשר יכלול בתוכו את האפשרות לקבל מוצר או דוגמיות במתנה.

 

המבקרים בדף הנחיתה מתבקשים למלא את פרטיהם (כגון אי-מייל) בתמורה למתנה שיקבלו, וכך הם נכנסים לרשימת התפוצה שלכם, ובעתיד תוכלו לשלוח להם במייל הצעות נוספות של תוכניות שותפים. שיטה זו מומלצת כדי לשמור על לקוחות ותיקים, אך חשוב לא להציק ללקוחות יותר מידי בדרך זו כדי שלא יבקשו למחוק אותם מרשימת התפוצה וכמו כן חשוב לדאוג שהמוצרים שאתם משווקים ידברו ללקוחות הותיקים שלכם. 

 

שלב רביעי – בניית אתר

 

ניתן לקדם את המוצר על ידי בניית בלוג או בניית אתר אשר יציגו את המוצר באור חיובי, יסבירו ויסקרו את המוצר, ובהם יופיע קישור ללינק השותפים.

שיטה זו תאפשר לגולשים להגיע למוצר על ידי חיפוש במנועי החיפוש באמצעות מילות מפתח הקשורות למוצר. החיפוש יעלה את הבלוגים או את האתרים אשר בניתם.

 

המשווקים המנוסים והותיקים הבינו כבר ששיטה זו המערבת        SEO (אופטימיזציה במנועי חיפוש) מגדילה את החשיפה, מקדמת את המכירות ומגדילה את ההכנסות.

 

 

בשיטה זו הרעיון הוא קידום במנועי חיפוש על פי נושא או על פי מילות מפתח. מנועי החיפוש באינטרנט מאפשרים לגולשים לחפש מסמכים ו/או אתרים על פי מילות מפתח והשיווק יעשה באמצעות SEO – קידום אתרים במנועי חיפוש כאשר כל חיפוש שיעשה במנועי החיפוש ויכיל מילת מפתח אחת או יותר המתאימים לשם המוצר, יציגו את האתרים הממוקדים המיועדים לקדם את האתרים, הבלוגים, המסמכים וכו'. 

 

לסיכום

 

אלו הן השיטות הפועלות כאשר מדובר על שיווק תוכניות השותפים. כדאי לפעול על פי הכללים הללו, וכדי להשיג תוצאות טובות כדאי שתשקיעו את המשאבים הנכונים ואת הזמן הדרוש שיסייעו לכם לקדם את תוכניות השותפים שלכם ולהגדיל את ההכנסות שלכם.  אם תלמדו להשתמש נכון בכל אחד מן הכלים תוכלו להתפתח בעסקי תוכניות השותפים, לקדם את עסקיכם ולהגדיל את ההכנסות.

 

 

 

 

 


3.14.70.203