תוכניות שותפים   >   מידע ומאמרים   >   שיווק תוכניות שותפים


שיווק תוכניות שותפים


שיווק שותפים הינו מודל עסקי ופרסומי הקיים שנים רבות ומתפתח ומשתדרג עם הזמן.  לאחרונה הפך המושג שיווק השותפים לאחד המושגים הבולטים והמרכזים ותפס תאוצה בזכות רשת האינטרנט הנחשבת לגורם הבולט והמשמעותי ביותר בחיינו במאה העשרים, גורם אשר הצליח לשנות ולהשפיע על חיינו באופן משמעותי ביותר.

 

כיום משמש אותנו האינטרנט בכל עניין ונושא והוא הפך להיות אמצעי חשוב ביותר. האינטרנט הוא מקור המידע הגדול, הזמין והאמין ביותר, אשר באמצעותו ניתן לבצע עסקאות, לשווק, לקנות, למכור, להכיר אנשים מכל העולם למטרות שונות, ובהקשר לענייננו, ליצור תוכניות שותפים באמצעות שיתוף פעולה אינטרנטי אשר יביא לשיתוף פעולה עסקי בין שני צדדים על מנת שאלה ישרתו את האינטרסים אחד של השני.

 

תוכניות שותפים נערכות בין שני צדדים:

 

-         הגורם העסקי – העסק או החברה אשר מציעים את שירותיהם ו/או מוצריהם.

-         אנשי השירות – האנשים אשר מציעים את שירות קידום המכירות, ובאמצעות שירות זה אמורים אנשי השירות לגרום לאנשים/צרכנים להתעניין בשירותים ו/או במוצרים של הגורם העסקי וזאת על מנת שבסופו של דבר ירכשו את המוצר.

 

למעשה, תוכניות שותפים נערכות בכל מקום בעולם העסקים וכל חברה או גורם עסקי זקוקים לשירותי פרסום ושווק, ולשירותיהם של אנשי מכירות  שיקדמו את מכירותיהם, אך כאשר מדובר בשיתוף פעולה אינטרנטי פרסום האתרים מתבצע באמצעות האינטרנט והמשווקים יהיו אנשי השירות, אשר ברב המקרים יהיו שותפים בחברה ולא שכירים אשר עובדים עבור הגורם העסקי. לאנשי השירות מטרה אחת והיא לפרסם את האתר של הגורם העסקי כדי לגרום לחשיפה של המוצר ו/או השירות וכדי לגרום לאנשים להתעניין, להירשם, לרכוש, לספר לאחרים ולהגדיל את פלח השוק אשר אליהם מדבר המוצר או השירות וכו'. 

 

 

שיווק תוכניות שותפים - כיצד זה עובד ?


כבר הזכרנו כי בשיווק שותפים קיימים שני צדדים ולשניהם אינטרס משותף.

הצד המשווק והגורם העסקי. הצד המשווק מעוניין לקדם את האתר של הגורם העסקי והוא יפעל בכל דרך אפשרית כדי לעשות זאת. ישנן מספר דרכים נפוצות לשווק באמצעות האינטרנט.

 

 

 

הפופ אפ

 

הדרך הנפוצה ביותר לשווק באמצעות האינטרנט הינה באמצעות הפופ אפ.

הפופ אפ הוא הפטנט המוכר והנפוץ ביותר אשר רבים מן המשווקים משתמשים בו כבר שנים רבות.


נפופ אפ זוהי פרסומת ברורה, אשר קופצת באמצעות פורמט הפופ אפ, במהלך כניסתם של גולשים לאתרים מסויימים, בדכ אתרים גדולים ומפורסמים. האתרים  אשר באמצעותם משווק הגורם העסקי מתוגמלים בהתאם לכמות כניסות הגולשים לאתר של הגורם העיסקי.

 

 

קידום אתרים באמצעות פרסום

 

דרך שיווקית נוספת הינה פרסום ושווק עי אנשים (פרי-לנסרים) הפועלים לקידום האתר באמצעות דרכים אפקטיביות הגורמות לאתר המשווק להופיע בתוצאות מנועי החיפוש השונים.

 

כמו כן ידוע גם על אנשים הפועלים לפירסום גורמים עסקיים גם באמצעות המלצות בפורומים, במיילים, בבלוגים ובפייסבוק כאשר הגורם העסקי משלם עמלות לאנשים הללו כדי שיפיצו וימליצו על הגורם העסקי בכל דרך אפשרית.

 

 

כיצד נקבעות העמלות על שיווק שותפים?

 

העמלות בגין שיווק שותפים משתנות בהתאם לדרכי השיווק המופעלות על ידי אנשי השיווק כאשר ישנם מספר מודלים לתשלום עמלות כגון עמלות בהתאם למספר המכירות, מספר הרשמות לאתר, מספר כניסות לאתר, פרסום לידים, מספר הטלפונים המתקבלים דרך האתר וכו'.
העמלות ישולמו בהתאם למודל כאשר ברור שהעמלה הגבוהה ביותר שתינתן תהיה על מכירת המוצר שמשווק הגורם העיסקי, ולעומת זאת יתכנו עמלות קטנות יותר על כניסות לאתר, פירסום לידים, מספר שיחות הטלפון המתקבלות דרך האתר וכו'.

 

כמו כן ניתן לקבל בונוסים ועמלות שישתנו בהתאם למודל הנבחר, כאשר הגורם העסקי יעמיד בפני אנשי השיווק אתגרים כגון בונוסים על מכירת כמות מקסימלית יומית או חודשית, כאשר העמלה תשולם למי שיעבור את הכמות המקסימלית שנקבעה מראש.

 

 

 

כיצד תמצאו חברות המעוניינות בשיווק שותפים ?

 

בין אתרי האינטרנט הרבים תוכלו למצוא גם אתרים המציגים רשימת חברות המציעות תכניות לשווק שותפים. אותם אתרים בדכ משמשים כאתרים מתווכים. האתרים המפרסמים ישמרו לעצמם את הזכות לבחור ולהחליט עם מי לשתף פעולה במסגרת שיווק השותפים והם שיחליטו האם לקשר ביניכם לבין החברות המחפשות תכניות לשווק שותפים. מומלץ להקפיד לחפש מוצר או שירות יעיל ואמין על מנת שהפירסום יניב רווחים. 


3.145.175.243