תוכניות שותפים   >   מידע ומאמרים   >   בחירת מוצרים


בחירת מוצרים


כדי לבחור תוכניות שותפים עליכם לבחור מוצר אותו אתם מעוניינים לקדם. עליכם לבחור במוצר שאתם מתחברים אליו ומאמינים בו. חשוב מאד לפעול בחכמה כדי לא לבזבז את זמנכם, מוצרים רבים נראים שווים ואטרקטיביים אך למעשה הם לא שווים הרבה וגם לא שווה לשווק אותם, מן הסיבה הזו עליכם לבחור במוצרים שאותם שווה לקדם גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה עסקית.

אל תשכחו כי בתכניות שותפים מספר שיטות תגמול המתבססות ברב המקרים על עמלות. ככל שהמוצר איכותי יותר הוא יימכר יותר, וככל שהוא עולה יותר, העמלות שלכם יהיו גבוהות יותר.

אם החלטתם לשווק מוצר שאינו בעל ערך, אך הוא נראה לכם אטרקטיבי, ואתם בטוחים שהוא יימכר טוב, עליכם לקחת בחשבון שהעמלות שתרוויחו ממכירת המוצר הם נמוכות.

 לפני שאתם בוחרים מוצר אתם צריכים לחקור ולבדוק מהו המוצר, כיצד הוא פועל, מי הוא קהל היעד שלו, האם יש דרישה למוצר, לאיזה פלג שוק המוצר מדבר, האם יש לו מתחרים רבים, מה המחירים של המוצרים המתחרים וכו'.

בתחילת דרככם חשוב שתתחברו למוצר שבחרתם, ככל שהמוצר יעניין אתכם וילהיב אתכם וככל שתאמינו במוצר, תתלהבו ממנו ותאהבו יותר, כך תגבר ההתלהבות שלכם לקדם את המוצר.

 

נסו את המוצר בעצמכם

 

אם אתם מתחברים למוצר, אוהבים אותו ומאמינים בו, סביר להניח שתהנו גם להשתמש בו. כדי לשווק את המוצר אתם צריכים לשכנע אנשים לקנות אותו ולהשתמש בו, לצורך זה אתם בעצמכם צריכים לדעת ולהבין מהו המוצר, כיצד הוא פועל, מהם היתרונות שלו, האם יש לו חסרונות וכו'.

זכרו שאתם בעצמכם תצטרכו לספק לאנשים את התשובות כאשר יתעניינו וישאלו על המוצר ולכן כדאי שתכירו את המוצר, תדעו כיצד להפעיל אותו ולהשתמש בו. זכרו – אין חכם כבעל ניסיון, ועל כן כדי לדעת האם המוצר שווה והאם כדאי לקדמו,  עדיף שתנסו את המוצר בעצמכם ותבררו זאת בעצמכם.

 

 לסיכום:

כל אחד עושה טעויות, אבל במקרה הזה עדיף שתתגלחו על זקנם של אחרים ותלמדו מטעויות נפוצות שעשו הרבה משווקים לפניכם. כדי לקדם ולשווק מוצר תצטרכו להשקיע זמן ומשאבים, וכדי לא לבזבז את זמנכם לריק חשוב שתיצמדו לכללים הללו.

 

זכרו – זמן זה כסף, וזאת המטרה שלכם, לעשות כסף, אך יש לקחת בחשבון כי משווקים רבים מתחילים מקטן ומתפתחים, וכדי להתפתח עדיף להשתדל ולהימנע מטעויות אשר עלולות לפגוע בעתיד שלהם, במוניטין שלהם וכמובן, בהכנסות שלהם.


3.15.147.215